BIOTECHNOLOGIA - nowość w ofercie kształcenia na Wydziale Biologii UwB

04.04.2024

Odkryj Biotechnologię na Uniwersytecie w Białymstoku!

Na Wydziale Biologii Uniwersytetu w Białymstoku przygotujemy Cię do dynamicznej kariery w obszarze biotechnologii. Nasz program studiów pierwszego stopnia zapewni Ci wszechstronne wykształcenie w naukach biologicznych oraz umiejętność praktycznego stosowania najnowszych metod badawczych stosowanych w biotechnologii, inżynierii genetycznej, mikrobiologii i genetyce molekularnej.

Co zyskasz

• Praktyczne zajęcia z wykorzystaniem nowoczesnego sprzętu: Pozwolimy Ci opanować techniki laboratoryjne na różnych poziomach - od analizy genów po badania środowiskowe. Nasze pracownie studenckie są wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt, który pozwoli Ci zdobyć niezbędne umiejętności.
  • Specjalizacja: Wybierz interesujący Cię moduł specjalizacyjny - Biotechnologia ogólna, Biotechnologia mikroorganizmów lub Biotechnologia środowiska - i rozwijaj się w wybranej dziedzinie.

Co po studiach?

Po ukończeniu naszego programu będziesz gotowy do dalszego kształcenia na studiach drugiego stopnia lub do pracy w różnych obszarach biotechnologii, takich jak:

• Laboratoria badawczo-rozwojowe
  • Instytuty i ośrodki badawcze
  • Przedsiębiorstwa przemysłowe
  • Branża farmaceutyczna i kosmetyczna
  • Instytucje nadzoru środowiska

Co oferujemy?

Bogaty program studiów: Oferujemy szeroki zakres przedmiotów kształcenia ogólnego i kierunkowego, które dostarczą Ci kompleksowej wiedzy z zakresu biologii, chemii, matematyki oraz biotechnologii.

Możliwość wyboru: Dzięki przedmiotom do wyboru, możesz dostosować swój program nauki do swoich zainteresowań i planów zawodowych.

Zapisz się już dziś i rozpocznij swoją przygodę z biologią na Uniwersytecie w Białymstoku!

Więcej szczegółów znajdziesz w uczelnianym systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK). Znajdziesz tam także szczegółowe opisy wszystkich kierunków realizowanych na naszym Wydziale: Biologii, Biotechnologii, Eksperta Bioróżnorodności oraz Ekobiznesu