Nowości w ofercie kształcenia Wydziału Biologii

04.04.2024

Odkryj Biologię na Uniwersytecie w Białymstoku!

Na Wydziale Biologii Uniwersytetu w Białymstoku czeka na Ciebie fascynująca podróż po świecie nauk biologicznych. Nasz program studiów zapewnia kompleksowe wykształcenie przyrodnicze oraz przygotowuje do wykorzystania najnowszych metod badawczych w praktyce.

Co możesz zyskać?

• Interaktywne zajęcia: Oferujemy praktyczne zajęcia laboratoryjne, wyposażone w najnowocześniejszy sprzęt, które umożliwią Ci opanowanie różnorodnych technik badawczych - od analizy genetycznej po badania ekosystemów.
  • Zajęcia terenowe: Zwiedzaj parki narodowe i krajobrazowe w okolicy, ucząc się na żywym materiale przyrodniczym.
  • Możliwość specjalizacji: Wybierz interesujący Cię moduł specjalizacyjny, tak aby rozwijać się w kierunku Biologii i zdrowia człowieka, Biologii molekularnej i eksperymentalnej lub Biologii środowiskowej.

Co po studiach?

Po ukończeniu naszego programu będziesz przygotowany do kontynuacji nauki na studiach drugiego stopnia lub do pracy w laboratoriach badawczych, instytucjach ochrony przyrody czy placówkach medycznych.

Co oferujemy?

Zróżnicowany program studiów: Nasz program obejmuje zarówno przedmioty kształcenia ogólnego, jak i specjalistyczne zajęcia z zakresu biologii, ekologii, genetyki i innych.

Praktyki zawodowe: Zapewniamy możliwość zdobycia doświadczenia praktycznego w laboratoriach i placówkach naukowo-badawczych, przygotowując Cię do wejścia na lokalny rynek pracy.

Zapisz się już dziś i rozpocznij swoją przygodę z biologią na Uniwersytecie w Białymstoku!

Więcej szczegółów znajdziesz w uczelnianym systemie Internetowej Rejestracji Kandydatów (IRK). Znajdziesz tam także szczegółowe opisy wszystkich kierunków realizowanych na naszym Wydziale: Biologii, Biotechnologii, Eksperta Bioróżnorodności oraz Ekobiznesu